معرفي برترين باربري ها تركيه

خريد و نصب انواع درب ضد سرقت

معرفي برترين باربري ها تركيه

۵ بازديد

حمل بار به تركيه از دير باز مورد علاقه بسياري از افراد بوده است. حمل بار و اثاثيه منزل به شهرهاي تركيه از پرطرفدارترين باربري در بين باربري بين المللي مي باشد. در ادامه با ما همراه باشيد تا ب بهترين باربري هاي تركيه آشنا شويد.

باربري تهران كالا بر

باربري تركيه يكي از مهم ترين خدمات باربري بين المللي تهران كالا بر مي باشد. در اين باربري خدمات حمل بار به تركيه از تمام استان هاي ايران به تركيه انجام مي شود. همچنين امكان ارسال بار از تركيه به ايران نيز امكان پذير است. در اين سال ها مهاجرت به تركيه بسيار رواج يافته، همچنين همسايگي ما با اين كشور موجب شده مراودات تجاري زيادي با تركيه داشته باشيم. از اين رو افراد زيادي تمايل دارند لوازم و بارهاي شخصي و تجاري خود را به تركيه ارسال كنند. اما مساله مهم هنگام ارسال بار به تركيه، كمك گرفتن از يك باربري خوش نام و با تجربه در زمينه باربري تركيه مي باشد.

باربري اميركبير

در باربري اميركبير امكان ارسال بار از تركيه به ايران نيز امكان پذير مي باشد. در عكس بالا نمونه برگه كنسول گري براي ارسال بار به ايران را مشاهده مي فرماييد.  باربري تركيه اميركبير

براي ارسال بار و اثاثيه منزل به ايران بايد اين تاييده را از كنسول گري تهيه نموده و به نماينده ما در گمرك استانبول تحويل دهيد. سپس ساير موارد حمل بار به ايران را بر عهده ما در بابري اميركبير بگذاريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

باربري تهران تركيه

به دليل همسايگي با تركيه و داشتن روابط تجاري زياد با اين كشور، همچنين وجود رفاه بيشتر براي زندگي افرادي زيادي تمايل دارند بارها و يا اثاثيه منزل خود را به تركيه ارسال نمايند. باربري تهران تركيه به عنوان قديمي ترين باربري تركيه امكان ارائه كليه خدمات حمل بار به تركيه را براي شما عزيزان فراهم آورده است. در اين باربري امكان ارسال بار بهصورت زميني و هوايي فراهم شده است كه هر از اين روش هاي باربري داراي قوانين و اصولي مي باشد كه براي آگاهي از آن ها بهتر است با مشاوران ما در اين زمينه صحبت نماييد.

باربري تركيه همسايه بار

شركت باربري و اتوبار همسايه از حدود ۱۵ سال پيش فعاليت هاي خود را در زمينه حمل و نقل اثاثيه منزل، شركت ها و ادارات و ارگان ها آغاز كرد و از آن زمان تا كنون در حال بهبود خدمات باربري و اتوبار و گسترش نقاط تحت پوشش اتوبارخود بوده است. هم اكنون داراي يكي از بزرگترين ناوگان هاي حمل و نقل و باربري در تهران  ،باربري به شهرستان ها و حمل بار به كشور تركيه مي باشيم و در سال جاري بسياري از خدمات اتوبار و باربري مورد بازنگري قرار گرفتند و ماشين هاي فرسوده باربري و اتوبار با ماشين هاي صفر جايگزين شدند.بجز اثاثيه منزل حمل بار و كالا هاي تجاري، صنعتي، شيميايي،مواد خوراكي و … نيز جزو خدمات باربري همسايه مي باشد.

باربري تركيه

هزينه حمل بار به تركيه

هزينه ( قيمت ) حمل بار به تركيه بسيار متفاوت است. ابتدا بايد مشخص كنيد كه از كدام طريق تمايل به حمل بار به تركيه داريد و مقدار بار شما براي ارسال به تركيه چه مقدار است؟ همچنين شهر مقصد شما در تركيه كدام شهر است؟ اين موارد باعث ميشود كه قيمت ارسال بار به تركيه متفاوت باشد. براي اطلاع از كرايه حمل بار به تركيه بصورت زميني با باربري تركيه اميركبير تماس بگيريد. 

حمل و نقل جاده اي معمولا جهت ارسال بار به كشورهاي همسايه ايران مانند تركيه، ارمنستان، عراق و..... صورت مي گيرد. به اين ترتيب تاجرها و يا مسافراني كه قصد استفاده از خدمات حمل بار به خارج را دارند، مي توانند با پرداخت هزينه هاي مربوطه از اين خدمات بهره مند شوند.

بسته بندي اثاثيه منزل براي ارسال به تركيه

پس از اينكه شما با باربري تركيه تماس گرفتيد و كارشناسان حضوري باربري تركيه نزد شما آمدند. يك مشاوره دقيق براي شما انجام ميدهند و به تمام سوالات شما با صبر و حوصله پاسخ ميدهند و شما را روند كار آشنا ميكنند. پس از آن نوع ماشين براي ارسال بار به گمرك غرب را مشخص ميكنند و نرخ دقيق كرايه را اعلام ،زمان دقيق اسباب كشي و جابجايي مشخص ميشود.
سپس نوبت به بسته بندي و جمع آوري وسايل است.جمع آوري وسايل و بسته بندي آن ها را ميتوانيد خودتان انجام دهيد ولي اگر وقت كافي براي انجام آن را نداريد و يا مهارت كافي در انجام بسته وسايل براي ارسال به كشور خارجي (تركيه) را نداريد ميتوانيد اين كار را به گروه فني و با تجربه باربري تركيه بسپاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.